Szkolenie Lange Łukaszuk dla punktów parterskich

Program Punktów Partnerskich LŁ ma na celu rozwinięcie sieci partnerów handlowych. Na decyzję o utworzeniu programu miała wpływ między innymi analiza rynku, która wykazała, iż potencjalny klient sklepu narzędziowego w swoich wyborach kieruje się nie tylko ceną i jakością narzędzia, ale również sposobem prezentacji towaru oraz fachowym doradztwem ze strony sprzedawcy.

 


Wydaje się, iż w konkurencyjnym otoczeniu i mnogości informacji w dobie Internetu zwłaszcza ten ostatni czynnik nabiera coraz większego znaczenia. Klient dobrze obsłużony, któremu przedstawiono zalety oferty, porównanie cech poszczególnych

modeli oraz wreszcie korzystną cenę w stosunku do jakości produktu jest zadowolony z dokonanego zakupu, a tym samym związany ze sklepem narzędziowym.

Idea Programu Punktów Partnerskich opiera się więc na udzieleniu przez Lange Łukaszuk wszechstronnego wsparcia swoim klientom (hurtowniom i sklepom narzędziowym), zwłaszcza w zakresie szkoleń produktowych i nowoczesnego systemu ekspozycji produktów. Według założeń programu jego uczestnik traktowany jest priorytetowo na każdym etapie współpracy: otrzymuje preferencyjne ceny zakupu, reklamę wizualną, indywidualne promocje oraz inne systemy wsparcia sprzedaży. Dodatkowym wyróżnikiem Punktów Patnerskich jest nowopowstałe logo MEGAPARTNER mające na celu jednoznaczną identyfikację partnerów handlowych ściśle współpracujących z Lange Łukaszuk.

W marcu odbyło się pierwsze szkolenie produktowe z zakresu oferty Lange Łukaszuk: wkrętaków i bitów Felo, elektronarzędzi Kress, poziomic Sola, zamiatarek Starmix-Haaga, wkrętaków imbusowych Bondhus. W maju przeprowadzono kolejne szkolenie dla partnerów uczestniczących w programie PP. Z ramienia firmy Wolfcraft szkolenie poprowadził Krzysztof Noniewicz – polski konstruktor zamieszkały w Niemczech, który jest odpowiedzialny za wiele innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez Wolfcrafta. Uczestnicy obejrzeli pokaz zastosowania narzędzi do połączeń kołkowych, gilotyny do cięcia paneli drewnianych oraz winylowych, stoły warsztatowe Master Cut 1000 i 2000. Mieli też okazję przetestować nowości oferowane przez niemieckiego producenta: przecinarki do kafli oraz serię stołów i mebli warsztatowych. Meble warsztatowe o modułowej budowie i bardzo trwałym i estetycznym wykonaniu wzbudziły duże uznanie klientów. Możliwość dowolnej konfiguracji poszczególnych elementów według potrzeb użytkownika wydaje się stanowić ich największy atut. Wiele nowatorskich rozwiązań wykorzystanych w projektowaniu tego asortymentu zostało opatentowanych przez Wolfcrafta. Bez wątpienia niektóre z tych rozwiązań, jak choćby sposób błyskawicznego zatrzaskowego mocowania imadła lub stojaka wiertarskiego, warte są szerszego rozpropagowania, gdyż stanowią znakomite ułatwienie pracy z wykorzystaniem mebli warsztatowych. W dalszej części szkolenia zaprezentowane zostały obcinaczki i szczypce NWS, wiertła Abraboro oraz opalarki Steinel.

Wieczorem przedstawiciele zaproszonych firm mieli okazję zwiedzić z przewodnikiem historyczne centrum Wrocławia. Podczas spaceru okazało się, że nawet Wrocławianie mogli uzyskać sporo nowych informacji o zabytkach swojego rodzinnego miasta.

Następnego dnia klienci Lange Łukaszuk wysłuchali prezentacji na temat oświetlenia z czujnikami ruchu Steinel i przedłużaczy marki As Schwabe. W części praktycznej pokazu zaprezentowane zostały tarcze diamentowe Marcrist. Podczas pracy w różnych materiałach klienci mogli przekonać się o ich niezwykłej trwałości oraz wyjątkowej jakości i szybkości cięcia. Szczególnym zainteresowaniem cieszyła się zwłaszcza seria BF 850 – najbardziej uniwersalna, a zarazem wyjątkowo wydajna. Z dużym uznaniem spotkały się także koronki diamentowe tej samej marki przystosowane do pracy w glazurze na sucho oraz na mokro.

Spotkania te powinny znacząco poszerzyć wiedzę na temat oferowanych produktów i sprzyjać kompetentnej obsłudze klienta kontaktującego się ze sklepem narzędziowym. Uczestnicy szkoleń mieli okazję zapoznać się z praktyczną stroną użycia poszczególnych narzędzi oraz argumentami sprzedażowymi wyróżniającymi każdą markę.

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments