Wiosenne spotkania FEINa z dystrybutorami

W maju i czerwcu firma FEIN-Polska-Elektronarzędzia zorganizowała pięć regionalnych konferencji. Celem spotkań było zapoznanie partnerów handlowych z nowymi produktami wprowadzonymi w br. do sprzedaży.

W regionalnych spotkaniach z FEINem wzięło udział około 150 uczestników ze 100 firm dystrybuujących elektronarzędzia niemieckiego producenta. – Ideą tych spotkań było zapoznanie naszych partnerów handlowych z nowościami produktowymi, które FEIN wprowadził na rynek w bieżącym roku. Jako firma od lat specjalizująca się w obróbce metali poszerzyliśmy naszą gamę szlifierek kątowych o nowe modele ErgoGrip (szlifierki z przedłużonym uchwytem i podwyższonym bezpieczeństwem pracy), wprowadziliśmy całkowicie nową rodzinę szlifierek prostych (10

modeli) oraz zaproponowaliśmy, jak dotąd, jedyną na rynku ręczną szlifierkę taśmową, w której wykorzystaliśmy nasze najlepsze doświadczenia z projektowania doskonale wszystkim znanych stacjonarnych szlifierek taśmowych GRITbyFEIN – poinformował Sebastian Kaliski, prezes zarządu FEIN-Polska-Elektronarzędzia Sp. z o.o. – Konferencje zorganizowaliśmy w naszych pięciu regionach handlowych, aby ułatwić kontrahentom przybycie na te spotkania oraz zachować regionalny charakter omawianej problematyki. Spotkania te były nie tylko prezentacjami nowych produktów, ale także doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i omówienia wszelkich istotnych zagadnień dotyczących rynków lokalnych.

Każde ze spotkań składało się z dwóch części: teoretycznej oraz zajęć praktycznych, podczas których uczestnicy mogli pod okiem pracowników FEIN-Polska-Elektronarzędzia wypróbować nowe urządzenia oraz uzyskać od nich informacje niezbędne o efektywnego procesu sprzedaży tych produktów. Finałem części merytorycznej każdej z konferencji były konkursy, w których uczestnicy wygrywali atrakcyjne nagrody w postaci elektronarzędzi i gadżetów FEIN. Spotkania kończyły się wspólną zabawą – były wyścigi gokartów, kręgle, minigolf i zwiedzanie parku jurajskiego.

– Dzięki regionalnym konferencjom poświęconym nowym produktom pokazaliśmy po raz kolejny, że FEIN to firma innowacyjna, konsekwentnie rozwijająca swój program narzędzi do obróbki metali i oferująca partnerom handlowym nie tylko maszyny klasy premium, ale także dobrą obsługę posprzedażną i wsparcie marketingowe – powiedział Paweł Słomak, product manager w FEIN Polska. – Sądzimy, że taka forma spotkań z partnerami handlowymi przynosi obu stronom wiele korzyści i daje w efekcie większą sprzedaż naszych urządzeń.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments